حمایت از پرندگان شکاری ایران
حمایت از پرندگان شکاری ایران
این وبلاگ به منظور حمایت و حفظ پرندگان شکاری ایران است 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حمایت از پرندگان شکاری ایران و آدرس homa-ngo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





((چرا عقاب؟

عقاب پرنده ای است دارای تیز بینی و شجاعتی مثال زدنی.همیشه و در همه حال در اوج قرار دارد.چه هنگام پرواز و چه وقت حضور در لانه.

عزم راسخ و اراده قوی عقاب باعث شده است که حاکم بر قلمرو خویش شود و با داشتن احاطه و تسلط بر امور،موفقیت هایش پی در پی و همیشگی باشد.

همه خصوصیات عقاب در اعتماد و باوری است که به داشته هایش دارد.))

این متن را تو کتابی که در رابطه با اعتماد به نفس نوشته شده بود دیدم.برام جالبه که عقاب در نظر همه مردم (و نویسنده این کتاب)جدا از اینکه به این گروه از پرندگان علاقه ای داشته باشند یا نه مخلوقی با شکوه است.ترکیب جثه بزرگ و قدرت و جسارت در این گونه زیبا واقعا حیرت انگیز است!.تماشای هنر نمایی های این  پرندگان در آسمان منجر شده تا صفات خاصی را با مثال زدن عقاب جذاب تر و گویا تر کنیم.برای بیان این منظور که اگر دوست داریم در هر زمانی با قدرت وبا انرژی زیاد حاظر شویم باید اعتماد به نفس قوی داشته باشیم یک جمله روی جلد این کتاب نوشته شده که اصطلاحا خلاصه مطالب است:((مانند عقاب باشیم))

انسان ذاتا زیبایی ها را دوست دارد.نشانه های خداوند همیشه در مخلوقاتش آشکار است.با خودم فکر می کردم که طبیعت یکی از بهترین مکان ها برای شناخت بهتر و بیشتر عظمت الهی است.کاش میشد در حفظ این آیینه زیبای خداوند صبر و تلاشمان را بیشترمی کردیم.کاش بعضی از مسئولین بیشتر توجه می کردند....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:39 ] [ رضا علی اصل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: